woensdag 12 juli 2017

Reminder Scr@p-Cards challenge #98

Hallo Allemaal
 
Vandaag laat ik jullie een reminder kaart zien voor het
 Scr@p-Cards challenge blog  #98 met als thema:
Iets met vleugels.
Zoals bv. vlinders,, fairy's en (kerst)engeltjes.
 
 
Voor deze kaart heb ik een plaatje genomen van The Hobbyhouse.
De bloementjes heb ik met mijn verjaardag gekregen van Danoesja.
Vind ze helemaal geweldig, dankjewel!!
Ik hoop dat jullie heb kunnen inspireren.
Bij vragen stel ze gerust.
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- Hobbyvision #63 volgens mood board
- scrapping4fun #94 Birthday
- Allsorts  #423 Magical and Mythical
- Always Fun #14 Anything goes
- DiesRus #76 layers
 
Ook kreeg ik de vraag hoe ziet je hobbykamer eruit?
Bij deze hiervan wat foto's.
De tafel komt uit ons vorige huis (kamer)
en met deze kast begon het allemaal. (klein)
 
rechter hoekje en kast is van mijn man. (Friso)
 
Deze nieuwe kast bij gekocht.
Een klein stukje hiervan is voor Friso zijn spullen.
 
Klein keukentje op de overloop op zolder.
 
Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichtjes.
 


27 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Anita!
    Mooi in deze kleuren en een heel leuk plaatje.
    Wat een fijne hobbykamer heb je.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, Anita.
    En wat een mooie plekje voor de hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en lief kaartje Anita. En wat een mooi opgeruimde hobby kamer heb je. Ik slaag er niet in om de mijn aan kant te houden. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart Anita. Mooie kleuren en deze plaatjes zijn zó schattig. Danoesja's bloemetjes maken het helemaal af. Wat een heerlijke hobbyruimte heb je daar, genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje erg lief wat een leuke hobbykamer daar kan je wel lekker knutselen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje erg lief wat een leuke hobbykamer daar kan je wel lekker knutselen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart Anita en een prachtige hobby ruimte
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart,Anita.Leuke paarstinten.Prachtige hobbykamer.Je kunt daar ook workshops geven :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anita,

    Wat een prachtige kaart in paars tinten heb je gemaakt als Reminder.
    Gaan eens even kijken of ik nog ergens "wings"heb behalve aan levende kippen ;)

    Wat ziet je hobbykamer er netjes uit..wowwww bij mij is het net
    of er een bommetje ontploft is hihihhihi.

    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful design. Love all the layering with the die cuts and that sweet focal image. Your craft room is every crafters dream. Thanks for sharing with us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us in future challenges.
    Kathy
    DRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is beautiful and in my favorite color! Thanks for sharing your crafting space ... how awesome! Thanks so much for playing in our ‘Layers’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! Love your colors :)
    Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! Good luck, and hope to see you again for the next challenge!

    Carrie, DT
    dearzae.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Anita,
    wat een mooie reminder heb je gemaakt. Schattig dat kleine stempeltje erop. EN je foto's... ja die had ik al gezien en ik denk dat je er super genieten kunt. EN dan nog zo'n keukenblokje boven. Mocht je ooit ruzie met je man krijgen, kun je daar zo een poosje bivakkeren ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi en lief kaartje Anita in mijn favoriete kleuren. Leuk om foto's te zien van je hobbykamer. Daar kun je lekker rustig zitten denk ik. In het najaar hoopt onze oudste te gaan trouwen dan komt er hier ook een kamertje vrij wat ik denk ik ga gebruiken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning card, love the different tones of purple you have used and the fairy image is so cute.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met geweldige kleuren!
    En wat een heerlijke hobbykamer hebben jullie en zeker nog met een extra wasbak erbij, handig voor het kliederen :D

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrapping4fun! Veel succes en hopelijk zien wij je weer terug bij de volgende challenge!

    X
    Diana
    DT member at Scrapping4funChallenges
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi "vleugel"kaartje is het geworden Anita!!!
    Heerlijk zo'n kamer met veel kasten en vooral die wasbak op zolder. Die ontbreekt hier nog. Maar ik moet nog wat te wensen overhebben toch??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a pretty card.
    Thank you for sharing at Allsorts this week and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a sweet card, and an adorable image. Thanks for joining Allsorts challenge. Good Luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje, mooie tinten en een mooi plaatje. Geweldig wat een heerlijke werkplek heb je en zo veel opbergruimte. Het keukenblokje is wel de kers op de taart, zo handig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita
    Je kaartje is prachtig in helemaal jou kleurtjes en je hobbykamer is een echt hobbypaleisje.....ik keek mijn ogen uit hihihi, geniet er vooral van!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi lief kaartje Anita ! Mooi van kleuren en plaatje .
    Wat een gezellig hobbykamer .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een heerlijke hobbyruimte heb je gekregen je kunt wel workshops gaan geven zoveel ruimte heb je.
    Je kaartje is zoals altijd weer prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is prachtig! Maar wat een hobbykamer heb je gekregen....SUPER!! Geniet ervan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Anita en wat een fijne hobbykamer heb je gekregen in je nieuwe huis.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey
    Beautiful work, wonderful colors, and digi sensational.
    Thank you for taking the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Anita
    Wat een mooie kaart hebt je gemaakt
    Groetjes jennie

    BeantwoordenVerwijderen